Spojené 1. a 2. číslo časopisu Manažment v teórii a praxi v roku 2013. Obsahuje 10 článkov od 16 autorov.
OBSAH ČÍSLA 1-2/2013
NOVÉ ON-LINE SOCIÁLNE MÉDIA A ICH VÝZNAM V KOMUNIKÁCII S CIEĽOVÝMI SKUPINAMI
Martina FERENCOVÁ – Viktória ALI TAHA
HODNOTENIE FAKTOROV KREATIVITY V ZÁVISLOSTI OD POHLAVIA ŠTUDENTOV
Lenka PČOLINSKÁ – Daniela ROMANOVÁ
ANALÝZA STROMU PORÚCH (FTA) AKO JEDEN Z NÁSTROJOV MANAŽÉRSTVA
Marek ŠOLC
ZÁBEZPEKA NA DAŇ Z PRIDANEJ HODNOTY PRI REGISTRÁCII PLATITEĽA DANE
Karin PRIEVOZNÍKOVÁ – Cecília OLEXOVÁ
FRANCHISING – KOOPERÁCIA VHODNÁ PRE MALÉ A STREDNÉ PODNIKY
Jozef GAJDOŠ
PROGNÓZA SPOLOČENSKÝCH TRENDOV AKO DETERMINANT MARKETINGOVÉHO IMIDŽU
Tomáš BAČO – Silvia MEGYESIOVÁ – Peter PONIŠT
RIEŠENIE PROBLEMATIKY NEZAMESTNANOSTI VO VYBRANÝCH PROJEKTOCH MINISTERSTVA PRÁCE, SOCIÁLNYCH VECÍ A RODINY SLOVENSKEJ REPUBLIKY
Ondrej ŠTEFÍK- Michaela KINČÁKOVÁ
RECENZIA PUBLIKÁCIE „ZÁKLADY SPOLOČENSKÉHO SPRÁVANIA MANAŽÉRA“
Cecília OLEXOVÁ
RECENZIA PUBLIKÁCIE „PREZENTÁCIA V MANAŽMENTE A MARKETINGU“
Juraj TEJ
RECENZIA PUBLIKÁCIE „RETAIL MANAŽMENT BIOPRODUKTOV“
Cyril ZÁVADSKÝ